SOMEDAY I`M GONNA LOVE MYSELF. SOMEDAY...



Usch... Jobbiga, hemska måndag. Jag hatar måndagar, de är  jobbiga för att det är jäääätte många dagar kvar tills det är helg plus att jag slutar halv fem då också. JIPPIE.
Idag har inte varit någon bra dag. Jag kom försent till skolan för att jag satt och glodde framför teven för länge (fan ta the voice tv), dvd:n som vi skulle kolla på till vårt grupparbete om Aralsjön på geografin vägrade fungera och jag börjar bli sjuk. Har hur ont i huvudet somhelst och är allmänt seg och trött. Jag hinner verkligen inte bli sjuk nu, jag har för mycket att ta igen i skolan. Fan fan fan!!

Okej, ska försöka komma på något positivt att skriva.
Det är bara 8 skoldagar kvar tills jullovet, och det är ju bra. och bara två veckor kvar till jul, då får jag träffa min älsklings- Vera som jag saknar sjukt mycket. Vill bara ligga och gosa med henne i flera dagar, söta unge! (:

Haha, jag har inte handlat en enda julklapp än. Jag tar fan aldrig tag i saker. Men nu har jag och min kära syster bestämt att vi ska ta tag i shoppandet i helgen när hon kommer hit.
Jag skulle egentligen köpt massa förra veckan, men det råkade bara bli massa saker till mig själv. Bad Josefine!

Imorgon blir det redovisning på samhällen. Vi är inte förberedda ett piss. Känns otroligt bra...
Sen blir det julkul på idrotten, undrar vad Tony har hittat på. haha.
Sen jobba 17-20. Jag har verkligen tappat lusten totalt för att jobba. I början var det kul, efter ett tag okej. Men nu, nu är det fan nästan outhärdligt! Jävla kunder och deras jävla kuponger och jävla kommentarer, är så trött på det!!
Jag har iaf bestämt att jag ska sluta till sommaren för att det är mitt sista sommarlov och jag ska ha the best time of my life!
Vi tjejer ska till Sunny Beach i Bulgarien i två veckor, ska bli skitkul. Sen ska jag bara ta det lugnt, festa och umgås med alla underbara vänner! :D

Och det är inte långt kvar till Thailand heller. OH, fan vad gött det ska bli. Två och en halv vecka av sol, bad och fest. Det behöver jag kan jag säga.

Nej, nu ska jag sluta tjata.
Ska sova nu, min huvudvärk dödar mig inifrån...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test