FUCK YOU RIGHT BACK

Hey!

Det känns som det var en evighet sen jag va ute på nätet,
har bara jobbat hela jävla tiden...
Börjar bli riktigt trött på skiten, jag får för fan jobba hela tiden
känns det som. Det är bara vakna, jobba, hem och sova. Sen börjar allt om igen.
Att ha ledigt en enda dag är som heaven för mig, jag älskar det!

I torsdags när jag var ledig lekte jag med raringen Jonna (Ponny som jag gillar att kalla henne),
vi åkte upp till a6 och köpte lite saker. Eller, det va jag som köpte en mp3 och en jättefin typ klänning från MQ.
Vi har bestämt att gå på bio nästa helg, Simpson - The movie blir det. I can´t wait!

Anyway....
Vad händer i mitt liv just nu?
Jag har varit ensam hemma hela veckan, mamma har varit i Sthlm
och hälsat på Lotta, min gravida moster. :)
Fatta att det är dags snart, lillen är beräknad att komma
den 13.e augusti.
MIN FÖRSTA KUSIN!
:D
 
Jag tror det blir en tjej faktiskt.
Men läkaren sa att man såg tydligt vilket kön det är.
Då känns det ju som att det är en kille, det syns ju iallafall. :P

HAHA, det va värsta äckliga gubben på jobbet idag.
När han kom fram till kassan så sa han: "Hej....Josefine. Vilket vackert namn du har...*stön*
Jag: ehhhmmm, tack...hehe
Han: Inte ska en söt flicka som du sitta här inte, du ska va ute och visa upp dig!
Jag: Va?....
Han: Ja, så söt som du är!
Jag: mmmm, det blir 99 kr tack.
Han: Anything for you, babe. (med svensk dialekt)
Hejdå, ring mig när du har lust..hehe.
Jag: Yeah, right...

haha, jag va så jävla äcklad, FY FAN!
han typ stönade efter varje mening med.
Jag får fan rysningar när jag tänker på det! :P


haha, usch.
men nu ska jag skriva lite med Nethe babe.
Love you!
Kisses to you all!
/ Jossan


Kommentarer
Postat av: Ponny

HAHA, fan va äcklisch! jag hoppas du gav han ditt nummer ;) PUSS pårej min ko<3

2007-07-24 @ 01:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test