SICK AND TIRED

Fan vad trött jag är idag...
Det kan bero på att jag har varit ganska aktiv idag. :)
Först på morgonen så hoppade jag studsmatta i ungefär 20 minuter,
sen gick jag ut med Emma, Foxie och Balder.
Och för några timmar sen så va jag i stallet och red Jinnie aka Penis.
Shit, jag har ju varit värsta duktig idag! ;D

Idag har jag även pratat lite med Christofer.
Vi redde ut allt skitsnack som en viss person som har berättat för Christofer
att jag har snackat skit om honom och att jag har kallat honom ett svin
och ett äckel. Men det är INTE sant!
Fy fan för dig, du bara förstör allting...
Och bara själva grejen att prata med honom om vad jag har berättat
för henne utan att jag vet om det är bara jävligt dålig stil.

Aja, skit i dig nu.
I morgon ska jag till tandläkaren! :/
Det är bara undersökning, men ändå...
Jag ska be att dom fyller i lite i min tand, en liten bit gick av för
någon vecka sen när jag bet i en nektarin kärna. :P
Sen ska jag be om tandställning också.
Ingen räls, utan nån man bara kan ha ibland.
Jag stör mig något otroligt på min ena framtand och har alltid gjort det.
Så det är dags att ta tag i det nu tycker jag!

Sen resten av veckan ( Tisdag - Söndag ) ska jag bara jobba hela dagarna...
Det kommer bli jobbigt som fan, men jag får tänka på MONEY, MONEEEEY! ;)

Men men, nu ska jag sova tänkte jag.
Gibbe kommer ta upp lika mycket plats som om en kille
ligger i sängen :D
haha, feta katt.
Puss!
/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test