THERE´S GONNA BE A NEW SHERIFF IN TOWN!

Hello boys and girls!

Idag har jag som alla andra dagar den här veckan jobbat.
Det har varit ganska kul faktiskt, men ändå jävligt jobbigt.
Undrar hur många gånger jag har sagt "Hej" den här veckan?
haha, det är nog nått slags rekord iallafall.

Jag ska jobba HELA helgen med :/
Imorrn och på Söndag 10 - 18.
Usch. Men det positiva är att jag kommer vara ledig
nästa helg och då ska jag kanske ner till Varberg
med alla slags människor, typ Emma, Sara, Louice, Pappa
och lite annat folk. :)
Massa kul ska det bli, supa, supa och ragga!! ;D

Igår efter jobbet så åkte jag och Jonna upp till a6 och fikade och shoppade lite.
As kul att träffa henne, hon har ju varit i Danmark i en vecka.
Jag köpte två bh:ar, ett par trosor, ett halsband och en skit snygg tröja från Vila.
Jonna köpte typ samma saker fast olika saker.
haha, fatta någon den förra meningen? :P

Jag har kommit på att jag inte saknar honom lika mycket längre.
När jag tänker att han har en ny tjej så blir jag inte lika arg och ledsen.
Det har blivit mycket bättre.
Mitt liv är på väg åt det rätta hållet och det är jävligt skönt.
Jag vill ALDRIG må lika dåligt som jag har gjort sen i mars....

Nu måste jag sova.
Jag ska upp vid halv 8 typ :/
Ha det bra alla, vi hörs.
Puss!
/ Jossan


Kommentarer
Postat av: melle

skönt att du mår bra. i am thinking of you. puss!

2007-07-07 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test