WHAT AM I SUPPOSED TO DO?

Hallå babes!


Jag skulle ju egentligen till Varberg på Wheels & Wings i helgen,
men allt strulade till sig så jag struntade i att åka.
Så då tänkte jag att jag kunde åka hem till Mullsjö
över helgen och umgås med folket här för en gång skull.
I går frågade Malin om jag ville komma över till henne en stund,
vi och några tjejer till skulle ha tequila race.
Och kan man säga nej till det?
I don´t think so!
Så jag gick hem till henne och det visade sig vara hur kul
som helst, jag träffade folk som jag inte har sett på
ett jävla tag och som alltid var det underbart att träffa Malin.
Vi har inte setts på mer än en månad! Usch.
Och vi körde såklart lite race, vi hade nån visa med, men
den kommer jag inte ihåg. :P
haha, kul va det iallafall.

Idag har jag varit ensam hemma. Pappa och Jonte
är i Ulricehamn och Emelie jobbade hela dagen.
Så jag åkte ut till Jinnie och tog hand om henne.
Resten av kvällen spenderade jag med Emelie,
vi tittade på "Bottom". Det är en as rolig brittisk serie,
det är verkligen min humor, haha!

Nu tror jag att jag ska sova lite.
Det är min sista sov morgon imorrn på
åtta dagar....
Så jag ska sova läääänge. :)
Ha det bra alla, vi hörs.
Kisses
/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test