WHEELS & WINGS, HERE I COME!!

FAN vad kul, jag kan åka till Varberg nu!
Jag jobbar på fredag, 10 - 15. Sen tar jag ett tåg till Varberg vid 17 och sen är jag framme
vid 20 typ.
Jag är så jävla glad, det här året kommer äga förra året STORT!
SUPA OCH RAGGA!!
och åka i snygga bilar of course ;)
wiie, jag, Emma och Sara ska bo i Emmas morbrors fabrik. Eller, det är ju inte
hans fabrik, men han jobbar där.
Det finns en säng där som vi alla ska dela på. :)
MYYS! ;)
Sen åker jag hem med pappa på söndagen, sen är det
bara att gå tillbaks till den tråkiga vardagen, JOBBA....


Idag har jag varit ledig heela dagen, så jävla skönt.
Men jag är sjuk så jag har bara luggit hemma och lagat
vegetarisk lasagne, my favorite!
Sen kom mamma hem och vi gjorde varm choklad med grädde.
me like it. ^^

Imorrn ska jag jobba 10 - 20.15!!
Det är alltså 10 tim 15 min!!
Jag kommer dö....
Kul att man är förkyld också och är tvungen att prata
med alla kunder.
usch, ser verkligen inte fram emot det.

tror jag ska sova snart, är ganska trött.
jag ska upp vid halv åtta imorrn med, så jag måste sova lääänge.
I´ts gonna be a long day tomorrow...

Kisses everybody!
/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test