ETT ÅR SEDAN

Idag är det ett år sen vi slutade 9:an och jag och Christofer
träffades första gången. Första gången jag fick prata med dig, dansa
med dig och kyssas med dig...
Jag kommer aldrig glömma den kvällen, så jävla underbart...
Jag kan fan inte fatta att tiden går så fort, snart va det ett år sen
vi blev tillsammans!
Kan man inte bara spola tillbaka tiden så
jag får uppleva det igen? Bara en gång till...? :/

Man säger att tiden läker alla sår, men så är det inte för mig.
Tvärtom.
Det blir bara jobbigare för varje dag som går när jag inte får prata med dig eller träffa dig.
Take me back to those days with you.
I love you, babe. I really do...
A life without you is hard, and I don´t know if I can take this anymore.
Come back and love me like you used to. Please?



Ännu en dag av depp, gråt och panikångest....
Life is great, right?




                                                                                                                                                                         Take me back...
                                                                                                                                                                                / Jossan


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jossan, du lovade att ringa mig ju när det blev så, jag skulle kommit direkt, eller om det inte gick komma så skulle jag pratat med dig i timmar! Nästa gång RING! Jag älskar dig gumman! <3

2007-06-18 @ 00:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test