FETTISDAG

Tjo Fuckers.
Jag kom precis hem från Kajsa, vi har
bakat kladdkaka och rabarberpaj. (:
Vi tittade även på den elake kocken och 6 points.
Det är alltid kul att träffa mina tjejer.
Älskar er. <3

OMG, det va värsta äcklet som gick förbi mig när
jag gick hem från Kajsa, han typ busvisslade efter mig.
Jävla peddo, USCH!
och jag hade ingen mobil med mig, då kunde jag
inte ringa någon om jag blev våldtagen. :P

Haha, idag gick jag och Emma förbi pappas hus, då fick Balder träffa Gibbe och Leo.
Shit, Balder va ju fan rädd för katterna! Det brukar vara tvärtom.
Jag tror det beror på att mina katter är ungefär lika stora som Balder. ;)

Nej, nu ska jag gosa med min katt.
Godnatt!
/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test