HARD WORK...

Hallå allihopa!
Min vecka har bara handlat om jobb, jobb och JOBB.
För er som inte vet så jobbar jag på Coop Forum.
Det är faktiskt ganska kul, jag fick sitta i kassan
för första gången igår, det gick ganska bra.
Förutom när hela datorn kraschade och kön bara blev längre och längre. :D
Men jag skyllde allt på att det va min första dag i kassan!

Imorgon ska jag jobba igen, 10 - 14.
Då är det sista gången jag ska kassatränas, alltså när
någon står brevid en och hjälper till när det behövs.
Sen ska jag va HELT SJÄLV!!
jag kommer fan inte klara det, haha.

Sen efter jobbet imorgon ska jag åka till kära Mullsjö,
hoppas jag får leka med mina älsklingar (Emma, Sara, Kajsa)

Nej, nu ska jag titta på teve och sånt.
Måste upp tidigt imorgon, fan :/

Puss
/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test