I´TS ALL ABOUT YOU

Hey everybody.

Idag har jag kanske fått jobb.
Nån Carina ringde mig igår och sa att det fanns ett
ledigt jobb på Coop Forum. :)
Så jag kom precis hem efter intervjun.
Hon ringer mig antingen ikväll eller på måndag och
säger om jag fick det eller inte.
Hoppas, hoppas.
Vill verkligen ha lite pengar i sommar!


Igår lekte jag med Jonna.
Vi pratade, pratade och åter pratade.
Det va jävligt skönt att bara få prata av sig lite, hon lyssnar så bra.
Det behövde jag verkligen.
Älskar dig, Ponny. ( :
Juste, vi ska tatuera och pierca oss samtidigt.
Då kan vi stödja varande under den värsta smärtan vi
någonsin upplevt. ;D
Jonna ska tatuera sitt namn i nacken med skrivstil,
och jag ska tatuera mitt stjärntecken på den högra höften typ.
Och så ska båda pierca naveln. Jag har ju redan haft det,
men den förra blev äckligt infekterad, så jag va tvungen att ta ut den.
Men så kommer det INTE bli den här gången.
Jag ska sköta mig ;)


Ikväll ska jag på grillfest med tjejerna hos KajsMajs.
Det ska bli hur najs som helst.
Det va längesen vi allihopa va.

Nej, nu måste jag sminka mig lite, jag ser för jävlig ut. ;P



                                                                                                                                          / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test