MASKERAD!

I går var det maskerad/grillfest hemma hos Linnéa med hela klassen!
Det var hur kul som helst, förutom en sak, men de ska jag inte tänka på nu.
Jag och Malin dansade hela natten lång, och allt va verkligen så jävla skoj.
Jag va en djävuls hora, haha! :)
Haha, det va ju kul att se några som va fulla för första gången.
Jag och Malin skulle supa dom under bordet, men det blev dom som söp
oss under bordet istället. :D
Jag har sån jävla bakfylla nu, kul kul.....

Men det va verkligen en lyckad kväll igår, kommer fan sakna
många i klassen under sommarlovet, men vi ses ju igen till hösten.
OCH FATTA ATT DET ÄR SOMMARLOV NU!! :D:D
Okej, det är avslutning imorrn i en timme typ, men sen är det no more school i två och en halv månader!
Åh, jag hoppas verkligen den här sommaren blir bra, det är ju positivt
att typ ingen jobbar i år. Jag ska bara leka med vännerna, sola, bada och festa! :D

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag, Emma, Sara och Kajsa hade ju
påbörjat en tradition att baka rabarberpaj på nationaldagen, det skulle
varit tredje året i rad nu, men det verkar inte bli så i år. :/

Men men, nu ska jag duscha och sånt.
Puss!


                                                                                                                                  / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test