MVG!!

ÅÅH, MVG i Data kunskap.
Så jävla nöjd! Det är det första MVG:et jag har fått, i betyg iaf.
Hoppas på att få ett i Engelska också.
Det förtjänar jag. ;)

Nu sitter jag på datan, snackar lite skit med Jacob,
men annars inte så mycket mer.
Jag funderar på att gå ner till cafeterian och köpa lite frukost.
Måste fan skärpa mig när det gäller frukost. Men det går fan inte
äta precis när man har gått upp. OMÖJLIGT! :/


Nej, nu måste jag gå. Ska göra en uppgift.
PUSS PÅ ER ALLA!

                                                                                          /Jossan


Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Grattis! :D

2007-06-01 @ 08:59:48
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack vem du än är. :)

2007-06-01 @ 22:28:02
URL: http://jowssan.blogg.se
Postat av: Stuffen

Inte MVG i Svenska va?
Datakunskap, inte data kunskap.
Men grattis =)

2007-06-09 @ 13:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test