SO MANY THINGS CAN GO WRONG

Hello everybody!
Det va ett tag sen jag skrev, vad har hänt egentligen?
På midsommar blev det lite fest med alla mina favorit brudar!
Det va förfest hos Emma, sen vidare till Melle.
Det va inte så jävla kul att gå till Melle, det pissade för fan ner...
Men det är så typ alla midsomrar har varit och allid kommer vara,
så vad kan man göra åt det? (:

Sen sov jag hos Emma, vi skulle egentligen titta på Bert, men
båda va så jävla slöa så vi slockande direkt. :P
Emma väckte mig typ vid 11, haha fyfan vad trött jag va!
Vi slappade hela jävla dagen, och resten av kvällen
tittade vi på The Jerry Springer Show från 17.00 - 02.00.

Och idag har jag inte gjort så mycket annat än att ha varit i stallet
på förmiddagen. Jag älskar Jinnie, hon får mig att bli så glad. <3
Egentligen skulle jag ut och springa, men jag kom på att
mina springar skor är i Jkpg, så det gick inte. :/
BAJS... -.-

Och älskade Jonna är i Danmark, hon ska va där i en vecka.
Jag saknar dig redan, kom hem NU!!


I´m sorry for hurting you, but remember that you hurt me too...

/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test