SOMMAR!

Fy fan vad underbart det är med sommar!
Jag älskar det. De här senaste dagarna har det varit skit varmt ju,
det ska bli det imorgon också, men på onsdag ska det bli lite svalare.
Så imorgon ska jag och Emma passa på att gå ut på en utflykt med Foxie och Balder.
Vi ska ha med oss matsäck och allt sånt. :)
Kul kul.

Idag har jag lekt med Emma.
Vi va hemma hos henne och solade och badade hela dagen.
Det är så jävla gött att hon har poolen som man kan svalka sig i. ^^
Sen va jag i stallet lite senare, typ vid sju eller nått.
Jinnie va helt mongo, hon började skena i skogen. haha, men det är bara kul. :D

Imorgon och på onsdag ska jag vara hundvakt åt Foxie.
Det är alltid lika kul att gå långa promenader med henne.
Fan vad jag älskar den hunden.

Shit, jag måste sova nu.
Jag ska fan upp vid sju! :/
Aja, ha det bra alla, njut av sommaren nu när den äntligen är här. (:
 

                                                                                                                      / The J


                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test