STUDENT

Nu har min syster Emelie tagit Studenten + att hon fyllde 19 igår med.
Grattis, är så jävla stolt över dig! <3
haha, fatta att mina föräldrar kommer vara besvikna över mig,
jag kommer ALDRIG få lika bra betyg som Emelie. :P

Men igår firade vi henne hela dagen och kvällen.
Det var hur kul somhelst att träffa alla släktingar som man inte
har sett på många många år. :)

Och i torsdags va jag, Sara, Kajsa och Emma på vätterstranden och festade lite.
Det var himla trevligt, man träffade folk som man inte har sett på ett jävla tag.


Idag har jag tänkt att åka till pappa vid två typ och bara ta det lugnt och sola
och sen kanske hitta på något med någon. :)
Så jävla skönt med sommarlov, hoppas bara att det underbara vädret
håller i sig heeela sommaren!


Nej, nu måste jag duscha och äta något.

Kissikiss!

                                                                                                                   /Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test