WAITING...

Fan vad sur jag blir.
Den där jävla Carina från Coop skulle ringa antingen
i fredags kväll eller idag på förmiddagen.
Gjorde hon det?
NEJ!

Man kan ju för fan stå för det man säger, speciellt
när det handlar om jobb och sånt.
Jag har väntat hela jävla dagen, jag gick till och med upp
vid nio för att hon sa att hon skulle ringa på förmiddagen!

HAHAHAHAHAHA, hon ringde precis!!
JAG FICK JOBBET!
wiiie, nu är jag lycklig igen! :D
haha, shit vad kul. :D:D:D
Fan vilken jävla tajming att hon ringer precis när jag
skriver ett hatbrev om henne! ;)

Ska börja jobba nästa vecka.
Money, here I come! :D
Jonna, nu kan du och jag handla massa massa
kläder och sånt.
Fan vad kul! :)

Jag måste ringa pappa och berätta dom trevliga nyheterna. :)

Puss   
                                                                                                                                      / Jossan


Kommentarer
Postat av: Jonna

YEAH! Jag längtar som fan! du och jag och shopping, det är grejer de :D Hihi, puss på dig älsk <3

2007-06-18 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test