WHAT THE FUCK?

Det blev helt jävla cepe igår.
Jag skulle egentligen leka med Emma och Sara,
men typ en timme innan jag skulle åka till Emma så
började jag bli ledsen, vet fan inte varför, men så va det iallafall..
Allting är bara helt fucked up just nu, förlåt Emma och Sara
för att jag inte kunde leka med er igår. :/

Idag har jag ingen aning om vad jag vill göra.
Leka med Emma maybe?
Hoppas det, saknar henne så jävla mycket.

Och det var egentligen meningen att Foxie skulle komma hit,
men Marica har blivit sjuk så hon kanske inte kommer hit.
Jag som längtade så efter att ta en riktig lång tur ute i skogen med Foxie älskling.
Tänk när jag får min alldeles egna hund, då får jag gå ut och gå med
bebisen varje dag! :) :)
Det är sjukt hur mycket jag längtar!
Tänker verkligen på det hela tiden.

Haha, just det.
På tisdag är det grill fest med klassen, och det är maskerad också.
Jag ska va en djävuls hora. Läderkorsett, tyllkjol och nät strumpbyxor ska det vara!
haha, shit vad kul det kommer bli. :)

Nej, nu måste jag duscha.

Puss!

                                                                                                                       / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test