DUDE, WHERE´S MY CAR?

HEJ.

Jag kom precis hem från Emma älsk. Jag cyklade. JÄVLAR vad kallt det va!
Jag hade bara en klänning och tights, frös för fan halvt till döds...
Anyway, vi gick ut med Emmas bebis, Balder.
Han är kåt på mina tights, det är ganska creepy faktiskt.
Efter en stund kom Sara och Kajsa, vi tittade på musikvideon
till Grey´s anatomy med The Fray - How To Save a Life.
I´m in looove with that song! <3
Vi tittade även på lite film, närmare bestämt Runaway Bride & Dude, where´s my car?
Dude, where´s my car va sjukt kul, har aldrig sett den förut.

Jag är ensam i pappas stora, stora hus.
Det är lite läskigt, men jag har alltid mina vakt katter.
hahaha, försöker jag lura mig själv eller?
Dom reser sig aldrig upp förutom när dom ska äta eller skita. :D
Men jag har bestämt mig för att söka igenom varje rum i huset, så att
det inte finns några monster eller något liknande här.

Det är så fucking svårt att glömma dig.
Jag försöker intala mig själv att jag måste gå vidare, skit i honom nu.
Men det går inte. Jag tänker på dig mer och mer för varje dag som går.
Jag tänker bara på vilket jävla stort misstag jag gjorde.
Det största i hela mitt liv...

Nu ska jag försöka sova lite, om det nu är möjligt.

Börjar alltid tänka så jävla mycket så fort jag lägger mig i sängen.

Kanske bättre att stanna uppe hela natten?

Vi får se.

                                                    Puss!

                                                                                                                                           / Jossan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test