HURT...

Så jävla sårad...
Jag orkar inte mer när du säger sånna saker sen några dagar efter
säger du en helt annan sak.
Du verkar inte respektera mina känslor överhuvudtaget.
Man säger inte en sån sak om man inte verkligen menar det!
Du var det bästa som har hänt mig, och är det fortfarande, men nån gång
måste gränsen dras.
Jag älskar dig så förbannat mycket, men jag orkar inte prata med dig på ett
bra tag nu. Jag pallar det bara inte...
Men ha ett bra liv, jag menar det verkligen, och kom ihåg att jag kommer alltid
kommer älska dig!



Du har fått mig att falla. Så jävla hårt.
Och jag vet inte om jag har styrka nog att ställa mig upp igen...


Kommentarer
Postat av: melle

sometimes life don't treat you the way you deserve. but remember the ones in your surroundings. the ones that truly loves you, no matter what. even though we don't see eachother anymore, i can still love you. and remember this, i will always be there for you.

2007-05-22 @ 08:16:19
Postat av: Jossan

thank you baby. I will also always be here for you. I love you, and I miss you so damn much...<3

2007-05-25 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test