IT`S BURNING LIKE A FIRE

usch. jag är trött. somnade i skolan idag, två gånger.
inte bra det, läraren blev sur... men det skiter jag i.

Idag ska jag leka med min kära Jonna. Hennes vän, Sofia, ska vara med
ett par timmar, det ska bli trevligt att träffa henne.

Jag har egentligen ingenting att skriva, men jag måste skriva av mig.
Jag mår så jävla konstigt just nu.
Den ena stunden kan jag vara hur jävla glad som helst,
men sen kommer jag på massa saker som har hänt och då
blir jag  tjurig, ledsen, förbannad eller tystlåten.
När jag är hemma skäller jag på allt och alla, jag fattar inte
varför jag gör det, jag tar bara ut det på min familj.
Emelie tar jävligt illa upp när jag kallar henne saker, och det
har hon all rätt att vara. Men ibland kan jag bara inte hjälpa det, jag
behöver bara ha någon att ta ut mina aggressioner på...

You have turned me in to some sort of psyko...

Nej, nu ska jag ta och göra något meningslöst.
Take care!

                                                                                                                                      /Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test