I`VE GOT FEVER...

For real.... :/
Mår pissigt dåligt idag alltså.
Va hemma från skolan, men jag va tvungen att åka till FITTSTALLET
ändå. Så jävla sur blir jag.
Först fick jag ta en buss från Jkpg till Mullsjö, sen cykla ut.
Sen cykla hem och ta bussen hem till Jkpg igen.
Kul? Nej, inte med 39 graders feber....

Annars idag har jag bara luggit framför teven och glott typ.
Lagat soppa med, den blev god as always.
Jag måste verkligen till skolan imorrn även ifall jag är sjuk,
Calle-Micke ska berätta vad jag får för betyg i teater, och jag kommer
avlida om jag inte får veta det snart. Me loves teater!
Och så måste jag göra klart min jävla kuk powerpoint grejs till datan.
Life sucks right now...

Jaja, nu ska jag inte klaga mer.
Jag ska ta mig en låååång dusch nu, men det är ganska
jobbigt, för ena stunden svettas jag halvt ihjäl och
andra fryser jag som en jude.
fan, jag skulle ju inte klaga mer.
Men det är en dålig dag, får skylla på det.

Somsagt så ska jag duscha nu.

Kisses everybody!

                                                                                                                       /Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test