JUST FUCKING KILL ME!

Idag har jag vaknat, duschat och gått ut med Foxie.
Jag älskar att gå ut och gå, speciellt om man har någon vän eller hund med sig.
Och foxie är så jävla söt, så man kan inte undgå att le när man tittar på henne. :)
Hon gör mig glad den lilla hunden.

Idag har jag tänkt att leka med Jonna älsk, vi ska antingen festa eller ta det lugnt,
det beror på vilket mentalt tillstånd vi är på.
Jag älskar dig, Jonna. Du är så jävla underbar, verkligen den bästa.
BÄSTA BÄSTIGASTE JONNA!! <3
Du och jag förstår varandra, vi går igenom typ samma sak just nu.
Och det känns bra att ha någon som förstår och stöttar mig...
Och du ska veta att jag ALLTID finns här för dig!

Fy fan vad jag saknar dig...
Du ger mig förhoppningar när du skriver så.
Men jag måste acceptera att du har tjej nu. Hur svårt det än är, så måste jag.
Jag vill hellre att vi är vänner än att inte prata alls, så jag får nöja mig med det.
Jag älskar dig och kommer alltid att göra! <3
Men du fuckar upp mig hjärna när du säger sånt.
Jag pallar inte att träffa dig just nu, så är det bara.

Nej, nu måste jag äta något.

     Hoppas ni mår bättre än mig...         
                                                                                                                        /Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test