LOVE ME, PLEASE?

Jaha. Vad har jag gjort idag?
Resursdag hela dagen, men våran grupp var tvungen att
åka till skolan ändå och göra klart vårat projektarbete...
Men jag fick sovmorgon fram tills 12, så det va ganska lugnt faktiskt.

För typ två timmar sen sprang jag runt Munksjön.
Så jävla skönt. Bara få bli av med sina aggressioner och rensa tankarna.
Måste verkligen komma igång med träningen nu.
Jag har bestämt mig för att springa en/två ggr i veckan och gå på ett pass
på Friskis en gång i veckan. Sen rider jag ju tre ggr i veckan också, och det är
ju träning det med.
Bara jag får tänka på andra saker så blir jag lite gladare.

usch, jag får oftare anfall nu förtiden, typ panikångest eller nått.
Det är skitläskigt, fyfan. :/
Nån gång denna veckan ska jag till psykologen, vill verkligen inte...
Han/Hon kommer ändå inte förstå hur jag mår.

Nu ska jag titta på Desperate Housewives.

     
                                                                               /Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test