MY NEW LIFE

Jaha, nu har man skaffat sig en sån här. Skit kul.
Idag mår jag hur jävla fucking dåligt som helst, både psykiskt och fysiskt.
Jag är trött på att ha ont i huvudet och vara svimfärdig hela tiden, jag är trött på att ha dig i huvudet hela tiden.
Jag är fan trött på allt just nu. Bara låt mig vara, ring mig inte och prata inte med mig.

Jag skulle behöva någon som verkligen förstår. Allt liksom, mina tankar och nån som bara
kan sitta och lyssna på mina problem för en gång skull.
Jag kommer fan inte ens ihåg den senaste gången någon gjorde det...
Men jag vet att mina vänner (iaf några av dem) försöker få mig att må så bra
som möjligt, och det älskar jag er för!
Ni är det som gör det värt att leva. I love you my babes!



Och jag saknar Christofer...
Det gör ont i hela mig varenda gång jag tänker på honom. Fan, varför skulle det bli såhär?
I´m stupid, so fucking stupid!
Men jag får fan skylla mig själv, det var ju jag som gjorde slut. Men det är så jävla
svårt att se dig med en annan tjej när jag fortfarande älskar dig.

Nej, nu ska jag gå och titta på film med min syster. <3



                                                  / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test