HAPPY BIRTHDAY TO ME!


Wei, idag fyller jag hela 17 år. Känns bra faktiskt. Fast det är kanske inte så stor skillnad,
jag har väl ljugit i typ ett år och sagt till alla att jag är 17 ;)
Men nu behöver jag inte ljuga längre. Och det är ju bra. haha.

Dagen började med att Mamma och Jonathan väckte mig genom att sjunga och ge frukost
på sängen. Himla mysigt.
Sen vid två- tiden kom Mormor, Morfar, Emelie och Dan hem till oss. Vi åt hur god middag som helst!
Hasselbackspotatis och fläskfilé. (Fast jag åt en vegetarisk schnitzel)
Presenterna har varit perfekta dom med. Av mamma fick jag en skitbra plattång, av Mormor & Morfar
fick jag en väska från Friis & Company. HUR SNYGG SOMHELST! Och av Emelie och Jonathan fick
Victoria Beckham´s nya parfym och lotion. Tack för allt!!

Ikväll ska jag åka till Mullsjö. Där ska jag bli firad av Emma, Jonna, Sara och Kajsa.
Ska bli himla trevligt att träffa alla tjejerna. :)

Här kommer lite bilder från idag.


image5image7

image8image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test