WORK, WORK, WORK......

Hey bitches.

Nästan hela lovet har gått ut på att jobba.
Nu har jag kommit hem efter ännu en låång dag på jobbet,
är riktigt trött.
Men mamma har lagat min favorit mat, så jag blev genast glad igen :)
Har jobbat tis, tors, fre, lör och sön. :/
Men i torsdags va åkte jag till älskling Louice
och träffade henne. Det va sjukt längesen, så det va underbart att träffa henne.
Vi tittade på film och spelade nått spel som heter "Alias" med hennes vänner.
Sen gick vi hem till henne och bara pratade i flera timmar. Mys.

Sen i onsdags åkte jag hem till kära Mullsjö och va med Jonna, Emma, Kajsa och Robin.
Vi gjorde massa crazy stuff som jag inte orkar berätta. Det enda jag har att säga är; HAHA! ;D

Nej, nu ska jag äta massa god mat.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test