I`VE GOT TO MOVE ON



Mitt liv är helt jävla fucked up, det är allt jag har att säga.


                                                                     
Allt och Alla sviker.....

                                                   Jag hatar dig så jävla mycket, jag vet inte var jag ska ta vägen!
                                                   Aldrig har jag hatat en människa så mycket som jag hatar dig.
                                                   Jag fattar inte vad du tänker med, jag kommer ALDRIG att
                                                   acceptera att du är en del av mitt liv, aldrig, fattar du det!?
                                                  

Det enda du gör är att förstöra. Vi har det redan så jävla jobbigt
och då ska du såklart komma och förstöra ännu mer.
Jag vägrar att förlora henne! Hon älskar mig mer än dig
och det kommer alltid att vara så!
Eller?
                      
                    I´m not so sure about that anymore......                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test