MAKE MY WISH COME TRUE

Hallå everybody.

Jag är trött och seg idag.
I helgen har jag varit uppe i Stockholm och hälsat på
Lotta och min nyfödda första kusin.
Hon är fan den sötaste bebisen jag någonsin sett, och antagligen
den minsta med. Det kändes som om hon skulle gå sönder när jag höll henne!
Men det va underbart att träffa både henne, Lotta och Peter.
Vi va ute och gick på stan, lite senare fick jag både mata och bada
henne.
Anledningen till att jag kallar bebisen för "henne" är att Lotta och Peter har
inte bestämt något namn till henne än.
Det blir antagligen Ella, Elina, Elvira, Sofie, Louice eller Mollie.
:)


Jag ska bli en träningsnarkoman!
haha, eller jag kommer iallafall träna jävligt mycket nu.

Måndagar: Pass på Friskis
Onsdagar: Ridning på Tunarp
Torsdagar: Pass på Friskis
Fredagar: Aerobic i 2 ½ timmar
Söndagar: Ut och springa runt Munksjön

Det kommer bli kul att komma i form, äntligen!


Jag har ju börjat skolan med.
Det suger, jag orkar inte med det som vanligt....
Men jag ska skärpa mig i tvåan, det måste jag!
Jag har inte skolkat från en enda lektion än så länge.
Och det är jävligt duktigt för att vara mig. ;)

Nej, nu ska jag städa mitt rum.


                                                                                                                                               / Jossan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test