SOMETHINGS GOTTA GIVE


Jag vill gå till min säng, lägga mig ner under mitt gosiga täcke
och bara sooooova. Sova i flera dagar i sträck.
Inte behöva gör någonting, inga saker som behöver
göras och inga människor som
pressar mig hela tiden!

Oh, skönt skönt.
Men that´s never gonna happen.


Det är mycket som händer den här veckan!
Imorgon ska vi i klassen pröva på
Ki - boxning på Friskis.
Det ska bli sjukt kul, bli av med alla aggressioner.
I´m going to kick some ass tomorrow!
Sen ska jag jobba kväll 17 - 20.
Sen på onsdag blir det ridning på Tunarp. Kul som alltid <3
På fredag blir det fest här i Jönköping. Då kommer en från Ulricehamn
som jag hoppas att jag får träffa. ;)

Och på söndag. SHIT, då ska jag tävla hoppning i Skålltorp!!
Jag är så jävla nervös, hoppas verkligen det går bra....
Men inte vara negativ nu, det kommer gå bra! :)

Jag saknar mina vänner. Ponny, Slemma, Djim, Silledill!
Love u guys! <3

Puss, nu ska jag titta på Nyström & Thörnblom tror jag det heter.
Jag behöver få lite bättre självkänsla.

                                                                                                      / Jossan


Kommentarer
Postat av: Ponny

I LOVE YOU 2 KOSSAN!! <3 when do u wanna play? ;) and din hoppning is going to be gräjt! :D

2007-09-11 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test