WE ALL HAVE REGRETS

Hoppas ni mår bättre än mig. Bakfull, ont i ryggen, rivsår över hela kroppen

och lite smått ångest som pricken över i:et.

Ja, kvällen igår var kul i början iallafall...

Förfesten hemma hos mig med Malin och Johanna

var underbar.Dansa, tequilarace och allt va det var. (:

Senare åkte vi vidare till Hovslätt hos nån kille som Johanna känner.

Det va en ganska stor fest, trevligt folk.

Sen blev det mindre trevligt, men jag kan verkligen inte

skriva vad som hände här...


Så, nu är det glömt. Aldrig mer prata om det, right?

I fredags lagade jag, Emma och Jonna mat hemma hos mig.
Vi pratade hela kvällen, har saknat att göra det med er.
Mysigt värre var det.
Emma sov hos mig och åkte hem vid tolv- tiden för jag skulle jobba.

Idag åkte jag hem till Mullsjö vid halv ett. Har verkligen saknat alla här hemma!
Pappa, Emelie, katterna.
Skönt att träffa dom igen.
Så nu ska jag umgås med min syster och ligga ner, min rygg dödar mig...


                                                                                              Puss / Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test