TRAKASSERIER

Hej Manna Manna!

Sitter hemma med Johanna just nu, vi tittar på Desperate Housewives och äter fil med banan. Fan vad nyttiga vi är, det är otroligt. GO BANANAS!

Johanna kom värsta och överraskade mig på jobbet idag, hon bara stod där och såg konstig ut. HALLÅÅÅ?!
Hon hade visst skickat massa mess om att hon skulle leka med mig idag. Så jag var ju tvungen att va med henne när hon väl stod där framför mig.
Neeeeeeeeeeeeej, jag skojar bara lilla Johääna.

Imorgon blir det fest som gäller! Jag vet inte riktigt var jag ska va än, det blir antagligen så att vi förfestar hemma hos Johannas syster och hennes pojkvän, sen drar vi vidare till krogen eller vätterstranden. Kul kommer det bli iallafall!

Nej, nu ska vi titta vidare på Desperate.
Ha en bra kväll alla.
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test