4 DAGAR KVAR

Kan knappt vänta så länge!

Kom hem från skolan för en stund sen och har precis ätit min underbart goda sallad. Så nu är jag mätt och god!

Skolan har varit riktigt seg idag, speciellt på naturkunskapen. Har nog aldrig haft en sämre lärare än Anders... Eller jo, Maud (min förra mattelärare) var värre!
Idag ska jag jobba 17 - 20 och är inte alls sugen. Men jag måste spara ihop massor av pengar till nästa år, Australien väntar ju på mig.

Nu har jag varit nyttig i typ 6 dagar eller nått, det tycker jag faktiskt är bra. Jag har inte ätit något godis alls, och det är typ ett mirakel för att vara mig! :)
Jag och Johanna ska även gymma imorgon, torsdag och på fredag. Så nu är vi igång!

Nu ska jag slötitta på teve innan jag åker till jobbet.
Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Amalia

Ha en bra dag du med :)

2008-08-26 @ 18:05:35
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test