A NEW DAY (TOMORROW)

Nu har vi tagit i hand om det, vårat tjejgäng.
Från och med imorgon ska vi börja äta en hälsosam diet (inget godis, chips, läsk eller liknande) och börja träna ordentligt.
Nu ska ni inte tro att vi är tjocka, alla är väldigt smala. Men det handlar inte om det, utan det handlar om att må bra, både i kroppen och i själen.
Jag och Johanna ska köpa gymkort på Friskis & Svettis, där ska vi träna ca 3-4 ggr/ vecka. Sen har jag valt som individuellt val Idrott & Hälsa B, så då blir det två pass per vecka där. Sen ska jag börja göra det jag älskar mest av allt, springa. Jag har varit sjuk i över en månad nu så jag har tappat mycket av min kondition.
Men jag känner mig nästan frisk nu, så snart är det dags att åka ut till spåret igen och bara springa tills jag inte orkar mer. Underbart!

Och nu passar jag även på att lova er, mina läsare, att jag ska hålla det här!
(Ni får slå mig om jag inte gör det)



                                                                                 Vi tjejer ska bli FIT FOR FIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test