BAKIS + HIGH HEELS

Bra kombination? Njaa, men jag och Malin bestämde oss för att göra det ändå.

Gårdagen var otroligt nog trevlig. Mamma blev jätteöverraskad och alla blev fulla och glada (inklusive mig).
Mamma blev skitarg på mig och sa att jag inte skulle bete mig så inför hennes vänner, men sanningen är den att hon var 3 gånger fullare än mig! Så jag tror inte hon kommer ihåg det idag.

Idag har jag och Malin varit på a6 och shoppat hela dagen. Jag köpte inte så mkt av det jag tänkte, men det blev lite smått och gott iallafall. Jag köpte ett par stövlar till hösten, den nya parfymen från Hugo Boss (ut och köp den, den är gudomlig!), lite smycken och ett par tjocka strumpbyxor.

Nu är jag hur trött och hungrig somhelst, så ska ta mig något att äta.
Bilder på min outfit igår och det jag köpte idag kommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test