BAKIS...

Fyfan, jag är uppe kl 8 och är så jäkla bakis. Varför lär jag mig aldrig att inte dricka kvällen före jobbet?

Kvällen igår var väldigt trevlig! Johanna kom och hämtade mig vid halv åtta och vi åkte hem till hennes pappa för att göra iordning oss. Vi lyssnade på massa gamla goa låtar, haha alla grannarna måste ha hört.
Efter det åkte vi vidare till Mullsjö till festen hos Agge. Träffade massor av gamla kompisar, det är alltid lika kul!

Vi åkte hem ganska tidigt, vid halv ett ungefär. Jag och Johanna satt och sjukade oss i bilen och trakasserade Martin. haha, SORRY!

Förresten, här är vad jag hade på mig igår:



             Lånade ett jättesött linne med öppen rygg av Johanna
                                     Jeans från Gina Tricot
                                        Skor från Din Sko

Nu ska jag försöka få i mig något att äta, sen bär det av till mitt älskade jobb...
Men jag har något att se fram emot iallafall, jag och Johanna ska gymma ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test