BRÅTTOM, BRÅTTOM

Kom precis hem från skolan och ska slänga i mig något att äta, sen bär det av till jobbet.
Vilken stressig dag... Men jag gillar det! Tycker faktiskt det är ganska skönt att komma in i en dagsrutin igen, blir så uttråkad annars.

Idag i skolan pratade vi mycket om vad vi ska göra på vårt projekt. Det blir antagligen så att jag och Johanna ska jobba ihop, men jag berättar inte vad vi ska göra än. ;) Det kommer bli så jäkla kul och bra!

Nu måste jag verkligen skynda mig.
Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Miss0

Oslo är så jäkla mysigt! Tycker att man borde uppleva stan nångång i sitt liv ;)

Jag har funderar på det i flera år att åka till Norge för att jobba men åkte inte förrän nu då det passade mig bättre och att jag har flertalet av vänner här nu. :) Bland annat min bästa kompis :)

2008-08-22 @ 16:30:17
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test