BUSY BUSY!

Nu är det dags att börja stressa, folket kommer hit vid halv fem och mamma kommer vid fem.
För er som inte vet så ska vi ha en överraskningsfest för mamma som har fyllt 40 år.
Det kommer typ 50 pers hit, så vi har massa att fixa och dona med nu innan.
Men den största frågan är ju ändå vad jag ska ha på mig. Jag har verkligen ingen aning, får hoppa in i garderoben sen och hitta någon klänning eller nått. Det ordnar sig.

Gårkvällen var väldigt slapp. Jag mår fortfarande inte bra, så det fick bli en lugn hemmakväll för mig. Martin ringde och det var så skönt att få höra hans röst. Saknar dig! Hoppas jag kan åka upp till dig näst nästa helg.

Nej, nu måste jag verkligen gå.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test