DEN BÄSTA MATEN

Mamma kom hem med en överraskning till mig, nämligen mat från den libanesiska restaurangen vid Torpa. Det är seriöst den godaste take out maten jag någonsin ätit! Maten där är så fräsch och inte alltför onyttig, så det är verkligen perfekt.
Nu är min mage mätt och nöjd!

Idag skulle ju egentligen Louice komma hit, men jag mår verkligen jättedåligt idag så det var ingen idé att hon kom.
Väldigt tråkigt, men vi ska ses antingen på söndag eller måndag!

Imorgon blir det fest för mamma hela dagen. Är inte alls sugen, Dan tror att han äger världen och kan bestämma allt. Han har tydligen bestämt att jag och Emelie ska servera alla? Ursäkta, men jag är fan hennes dotter och jag vill kunna fira henne. Hyr serveringspersonal för fan. Nej, just det. Du ska ju få all uppmärksamhet hela tiden, det glömde jag!

Ikväll ska jag ha en riktig spakväll med hårinpackning, manikyr och pedikyr, skrubba hela kroppen och sånt där.
Bastun kommer säkert att användas ikväll!

Hoppas, hoppas att du kommer hit snart. Jag måste träffa dig! Underbara du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test