DET LUKTAR DILL I HELA HUSET

Mamma har spenderat sin kväll med att koka ca 40 st kräftor här hemma... Hon har fått ha dörren stängd in till köket, jag tål bara inte sådana äckliga djur som hon ska mörda genom att koka ihjäl dom!
Så nu luktar det sådär dilligt (är det ett ord?) och kräftdoften sträcker sig ända till mitt rum. Usch!

Jag pratade med Martin innan, det blir nog så att han och några av hans kompisar kommer hit nästnästa helg!
Jag blev så jävla glad när han sa det, saknar honom så mycket!
Men nu är det bara typ 10 dagar kvar tills vi ses, det kan jag nog stå ut med. Hoppas jag. ;)

Jag har inte hållt vad jag lovat, kära läsare. Jag skulle ju testa min nya vågtång idag, men jag har helt enkelt inte haft tiden. Men jag lovar att jag ska visa er resultatet senare i veckan!

Börjar kl. 8 imorgon, så nu ska jag slå en signal till Martin, bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och sen lägga mig i sängen och titta på Project Runway och Sex and the city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test