EN TRÖÖÖÖÖTT JOSEFINE...

Jag har inte varit så trött på länge som jag är idag...
Johanna kom och hämtade mig vid sju (på morgonen, fattar ni vad tidigt?!), vi åkte till Friskis och gymmade.
Det kändes jäkligt bra, vi körde igenom vårt vanliga program men med lite tyngre vikter den här gången.
Det är faktiskt skönt att träna innan frukost, man bränner mycket mer kalorier och man blir nog piggare efter ett tag.
Jag som absolut inte är van att gå upp så tidigt och träna kände mig helt död på eftermiddagen!
Efter träningen gick vi och åt frukost på Johan´s, de har den bästa frukosten i stan. Eftersom maten var så god och vi var så trötta så resulterade det till att vi satt där lite för länge och kom för sent till religionen. Men Claes var förstående, så det gick bra!

Slutade vid 14 idag, jag skulle egentligen följt med Johanna och Malin på stan men jag är så otroligt trött så sängen vägde faktiskt över stan... Jag har så himla mycket utgifter nu också, och de som känner mig vet att jag älskar att shoppa och kommer inte hem med tomma kassar om man säger så!

Slänger in en dagens outfit också:



                                   Kofta från Gina Tricot
                                Jeans från Cheap Monday
                                  Skorna är från Scorett

Förresten, har äntligen testat min nya vågtång som jag köpte för cirka en vecka sen.



Haha, ha i åtanke att det var första gången jag gjorde det och det blev inte särskilt bra.
Men jag tror det kommer bli fint när jag har övat några gånger!
Rekommenderar den verkligen, den är från Obh Nordica och kostar 349 :-.

Nu måste jag städa i mitt rum lite, det ligger kläder överallt!
Sen är det dags för matte, har typ 20 uppgifter att göra tills imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test