ENSAM IGEN

Jaha, nu har Dalapojkarna åkt hem igen.. Usch, inte alls kul. Saknar Martin redan.

Vi har iallafall haft en sjukt kul helg!
Efter vi var på Godisfabriken igår åkte vi förbi Sand Club, en golfklubb utanför Jönköping. Killarna skulle lära mig och Malin att putta, men det visade sig att jag var en naturbegåvning och vann en tävling som vi hade!
Martin kallar det nybörjartur, men det är bara för att han är en dålig förlorare ;)

Igår blev det lite fest hemma hos mig. Det kom lite folk som jag inte har träffat på ett tag, och det är ju alltid kul! Emma, Sara, Kajsa och Jonna kom också, mina älsklingar! Jag saknar er så mycket, tror inte ni förstår det. Hoppas tjejkvällen blir av nästa helg!
På förfesten spelade vi såklart Guitar Hero, gissa vem som vann? Jag såklart ;)

Gårkvällen var alltså riktigt trevlig men har bara sovit 3 timmar inatt, så ikväll ska jag lägga mig tidigt och gå upp vid elva imorgon (börjar vid 12.40).

Nu ska jag bara plocka iordning lite här innan mamma kommer hem, ni skulle se hur det såg ut här imorse!

Hoppas ni har haft en bra helg, men jag tvivlar på att ni har haft en bättre än mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test