FÖRSTA DAGEN AVKLARAD

Är precis hemkommen från skolan. Det var jättekul att träffa alla klasskompisar igen, har verkligen saknat en del av dom!
Jag trodde att våra lektioner skulle börja efter tolv, men det visade sig att vi bara hade en liten samling med klassen och fick busskorten och scheman m.m.
Sen gick vi vidare till Brahesalen där vi hade en tyst minut för Veronica Roggö som dog i en bilolycka i somras. Det spelades jättefin musik för henne och det var många som grät.. Usch, jag tycker det är så hemskt. Hon var bara 17 år...

Efter att det var avslutat vid 11 ungefär gick jag, Malin E, Malin A och Johanna till Chili Thai och åt deras gudomliga buffé.
Seriöst, ÄT DÄR! Det är så sjukt gott, och efterrätten ska jag inte ens gå in på. Mumma!

Planerna för idag är att
1. Rensa min garderob
2. Testa den nya vågtången (som ni självklart kommer få se)

Ja, det var väl typ det. Men att rensa min garderob kommer nog ta ett antal timmar, så det är nog dags att börja nu!




Jag på en förfest i Bulgarien.
Tänk bort spillet på klänningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test