GÅRDAGENS INKÖP + OUTFIT

Jag var så himla trött igår, så jag orkade aldrig lägga in bilderna igår.
Men bättre sent än aldrig, right? :)



Jeans från Cheap Monday
Linne Vila
Kofta Vero Moda
Och såklart mina favvoskor från Din Sko

  

Och här är klänningen jag köpte igår.
Det går verkligen inte ta en bra bild ensam, den är mycket finare i verkligheten.
Den kommer iallafall från Bobby´s, rea 499 :- (ursprungligen 899 :-)

De senaste veckorna har jag letat maniskt efter en snygg skjorta som man kan stoppa in under ett par snygga jeans.
Igår hittade jag en skjorta på H&M på herravdelningen, den var jättefin framifrån men bakifrån såg det som jag hade tre meter breda axlar. Om någon har ett bra tips på en snygg skjorta skulle jag uppskatta om ni sa till. :)



Nej, nu är det dags att ta tag i städningen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snyggt! måste fan också försöka köpa lite skjortor, riiiktigt snyggt!

2008-08-19 @ 17:01:01
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test