GÅRDAGENS OUTFIT + DAGENS INKÖP

Ja, nu ska jag äntligen visa lite bilder på vad jag hade på mig på mammas överraskningsfest igår och vad jag köpte på stan idag.




Body från Gina, Jeans från JC (oldies!), Högklackade beiga skor från Din Sko och klocka från en gammal boyfriend.
Lägg märke till mitt otroligt städade rum! ;)


Detta köpte jag när jag och Malin var på stan idag

                                                           

Stövlar 
Din Sko, 499 :-                                                          Parfym Hugo Boss 399 :-
                                                                                                   Gråa, stickade tights, H&M 98 :-
                                                                                                   Guldarmband, H&M 49,50 :-
                                                                                                    Hårklämmor, H&M 9,50 :-/st

Blev inte alls mycket idag, ska shoppa mer antingen imorgon eller på tisdag.
Då ska även jag och Johanna köpa gymkort, vi ska bli träningsnarkomaner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test