GODIS + BEN & JERRY`S

mmh, vi sitter här och käkar godis och glass nu, så jävla gott! Det här är en riktig syndarhelg...Godis, glass, alkohol och pizza. Men det gillar vi! ;)

Idag gick killarna upp vid sju för att åka och spela golf. Martin den jäveln väckte mig, men kommer knappt ihåg det för jag var så trött!
Efter dom var klara så åkte vi till Mullsjö för att hämta Malin och handla godis på Godisfabriken, mumma!
Sen åkte vi hem till Jönköping igen och köpte mat på Chili Thai, jag köpte vårrullar. Jag sa klart och tydligt att jag bara ville ha grönsaker i dom, men vad fan märkte jag när vi kom hem? Massa kött i! Tack, verkligen...
Haha, Martin och Mattias testade sushi för första gången idag, Martin höll nästan på att spy i papperskorgen! :D
haha, klena pojkar det där.

Ikväll blir det fest hemma hos mig, kommer bli skitkul!
Nej, nu måste jag duscha och göra iordning mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test