HEMMA IGEN

Nu är jag äntligen hemma från Sunny Beach, känns både skönt och ledsamt.
Jag har haft några av de bästa dagarna i mitt liv, det har hänt så sjukt mycket saker och jag har träffat underbara människor.

Vad har vi gjort egentligen? Självklart har det blivit fest praktiskt taget varje dag, mycket sol och mys med Martin (en kille som jag träffade där). Dagarna har bara flygit iväg och jag kände mig verkligen hemma där.
Vi blev erbjudna av Grabbarna Bus att vara modeller för ett nytt företag, det var riktigt kul! Vi fotades på stranden och i vattnet. Kommer visa er bilderna när jag får dom!
Kvällarna ute har varit helt crazy, folket där är verkligen bananas precis som vi.
En kväll bar Joakim upp mig på Franky´s (en bar) och sprang iväg med mig för att sedan snubbla på trappan, tappa mig på trottoarkanten och nästan bryta foten. Han fick och går fortfarande på kryckor stackarn, men jag klarade mig med ryggont och en bula i huvudet.

Är så himla trött just nu, kom hem vid två inatt och efter att ha sovit i tre - fyra timmar varje natt i två veckor vill man bara sova i en vecka i sträck....
Så nu ska jag ta något att äta och sedan lägga mig och sova framför teven.
Har saknat min familj här hemma, lite tråkigt att varken Emma eller Jonna har hört av sig, men sånt är livet.

Hoppas ni har haft det lika bra som mig! (Fast det är omöjligt)
Har även en liten överraskning till er alla sen, berättar det i ett senare inlägg.

Puss från en lycklig och småkär Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test