IMORGON!

Pratade precis med Martin, de kommer imorgon! Och jag kan knappt vänta... :)
Vi kommer ha så jäkla kul, middag och mys imorgon, golf och fest på lördag och bara allmänt bakis på söndag!
Perfekt! Eller, kanske inte den där bakisdelen, men det är smällar man får ta!

Planerna med att gå och lägga mig jättetidigt idag gick käpp rätt åt helvete. Jag var tvungen att göra massa saker och nu när klockan är kvart över tio är jag bara tvungen att stanna uppe för att se på Sex and the city som går på trean mellan 23 - 00. Jag bara älskar det programmet! Sova kan jag göra i graven som Martin brukar säga ;)

En negativ sak idag är att jag har bråkat med min mamma, igen... Jag orkar snart inte detta längre. Men det kanske jag inte behöver inom en snar framtid. Jag berättar när det blir mer säkert, jag lovar! Vill inte skriva någonting här och så händer det inte liksom... Men jag hoppas av hela mitt hjärta att det här kommer att bli av, annars vet jag inte vad jag ska göra. :/

Godnatt allihop, hoppas att ni har haft en bra dag!
/ Eran Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test