LYCKLIG!

Pratade precis med Martin, blir lika glad varje gång jag får höra hans röst.
Shit, kan inte förstå att jag saknar honom så mycket, det är verkligen sjukt!
Saknar alla mysstunder och hur han kliade mig över hela kroppen tills jag somnade...
Men snart ses vi!

Jag och mamma sitter just nu och tittar i H&M katalogen, jag har hittat ett par skor som jag bara älskar, en tröja och en massa underkläder!

                                        

De skorna kommer bli väl användna i höst till en snygg klänning och ett par tjocka strumpbyxor!
Nu ska jag förbereda mig inför skolan imorgon, har ingen aning om vad jag ska ha på mig.
God natt!
/ Josefine

Kommentarer
Postat av: Sofia

fina skor och tröja, vartifrån? :)

2008-08-19 @ 22:55:03
URL: http://ffian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 och du kan få 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-19 @ 23:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test