MAMMA FÅR ETT HELVETE

Ja, det får hon verkligen med all den tvätt hon måste hjälpa mig med att tvätta nu när jag har kommit hem.
Uppskattar det verkligen lilla mamma!

Nu har jag ätit lite sallad med bulgur och quorn. Sjukt gott var det! På något konstigt sätt var jag jättesugen på nyttiga saker när jag var i Bulgarien, typ sallad, knäckebröd och müsli. Ändå åt jag inte sådär jätteonyttiga saker där. Konstigt...

Nu ska ni få se en bild från Bulgarien iallafall. Den är tagen från våran basketkväll då nästan alla festade i våra basketdräkter som var inköpta där.



Vi hade så jäkla kul den kvällen! Jag tror det var en av de kvällarna som Martin fick bära mig hem, haha.
Så snäll är han, tack sötnos!

Nu ska jag prata lite med mamma, har inte träffat henne på över två veckor. Vi har lite catching up to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test