MAN BÖRJAR KÄNNA AV ALLT FESTANDE

Fy fan vad sliten jag är. Efter non stop festande i två veckor och 3 - 4 timmars sömn per natt är man inte så fräsch kan jag säga... Men det är värt det gånger tusen!

Vaknade precis, efter andra gången. Jag var ju i Mullsjö igår och var tvungen att åka med mormor idag till Jönköping vid 7 eftersom jag inte kan ta den stora resväskan på bussen. Det tog verkligen emot att gå upp, men direkt när jag kom hit kröp jag ner i min underbara säng som jag har saknat sjukt mycket! Det som skulle göra det ännu mer perfekt var om han låg där med mig.
 
Jaa, vad är planerna för idag?
Ingenting. Så jävla skönt. Jag ska bara ligga framför teven och försöka ta igen sömnen från de senaste två veckorna.
Mamma kommer hem sen och tar med sig sallad, jag är så himla sugen på det! Avocado, minitomater, bulgur, qourn. Yummi!

Nu ska jag klämma i mig lite frukost.
Förresten, ni ska få se lite bilder från Sunny lite senare, vi har fått det av en kille vi träffade där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test